Све́тло и пресве́тло Рождество́ Христо́во, и бу́дущаго обновле́ния подписа́вшее та́инство дне́сь, я́ко зако́нным чи́ном Спа́с обре́зуется, не я́ко Бо́г, но я́ко Челове́к и зако́на исполне́ние.
Ирмос: Неизрече́нною му́дростию соста́вльшаго вся́ческая Бо́га Сло́ва и от не су́щих во е́же бы́ти приве́дшаго, благослови́те, дела́, я́ко Го́спода, и превозноси́те во вся́ ве́ки.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Во осмы́й де́нь обре́зуется я́ко Младе́нец Влады́ка, Иису́са же прие́млет именова́ние, я́ко ми́ра е́сть Спа́с и Госпо́дь.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Ко Христо́ву Рождеству́ досто́йно осмы́й спряже́ся, святи́теля всесла́вная па́мять, ю́же почита́юще ве́рою, пое́м Го́спода и превозно́сим во ве́ки.
Преше́д преде́лы Христо́с челове́ческаго всего́ естества́, преесте́ственно из Де́вы ражда́ется и, писа́ние зако́нное я́коже повелева́ет, пло́тию обре́зается, и испо́лнитель зако́на явля́ется.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, сла́ва Тебе́.
Прииди́те, Влады́ки сла́вная Христо́ва именова́ния во святы́ни торжеству́им, Иису́с бо Боголе́пно нарече́ся дне́сь. С си́ми же и па́мять святи́теля велича́ем.
Светилен
Пло́тию обре́зуется зако́н испо́лнивый, я́ко Младе́нец осмодне́вен, веко́в Зижди́тель,/ и пелена́ми повива́ется, я́ко Челове́к, и млеко́м пита́ется,/ И́же вся безме́рною кре́постию я́ко Бог содержа́й/ и манове́нием возводя́й